NEURRIAK COVID-19

Klikatu hemen protokoloak eta azken berriak ikusteko.

IDAZKARITZA ONLINE

Idazkaritzako eginbeharrak eta informazioa.

BEKAK 2021

Beken informazio eta eskabiderako sarrera.

Orientazioaren inguruko informazioa

Ibilbide eta ikasketen inguruko informazioa eta estekak.

DBH: 2022/23 Matrikulazioa

2022-23 ikasturterako DBHko onarpena eta matrikulazioa.

Epea: urtarrilaren 17tik - 28ra (ikastetxean edo Online)

Idazkaritzan egiteko: 8:30etatik - 15:00retara

Informazioa: Hezkuntza saileko web orrian: sakatu hemen

Ikastetxea ikusteko aukera: Urtarrilaren 19an 17:00etatik aurrera ordu erdiko txandak egingo dira. Hori antolatzeko, urtarrilak 18 baino lehen izena eman beharko da hurrengo helbidera idatziz: 015077aa@hezkuntza.net

ZORIONAK eta URTE BERRI ON

EUSKARAREN EGUNA

Abenduaren  3an, EUSKARA nazioarteko eguna zela eta, hainbat jarduera antolatu genituen ikastetxean. Alde batetik, geletan jolas desberdinanak antolatu ziren eta bestetik, ikasleek herri kirol desberdinetan parte hartu zuten. Eguraldia gure aurka izan arren, gogoratzeko eguna pasatu genuen.

EUSKARAREN ETXERA BISITA

Azaroaren 25ean, DBHko 3. Mailako ikasleek Euskararen Etxea bisitatzeko aukera izan zuten. Bertan, gure hizkuntzaren historiaari buruzko bitxikeriak ezagutzeaz gain, hainbat gai linguistiko gaineko tailer bat ere egin zuten. Hizkuntza desberdin batik buruzko egun desberdin bat izan zen.

BIDEBARRIETAKO LIBURUTEGIRA IRTEERA

Azroaren  26an batxilergoko lehenengo mailako Giza-Gizarteko taldeko ikasleek Bidebarrietako liburutegira egin zuten bisita. Irteeraren helburuak bai Bidebarrietako liburutegiaren eraikinaren berezko ezaugarriak ezagutzea eta bai liburutegiak berak eskaintzen dituen zerbitzuak ezagutzea; ekitaldi bereziak egiteko aretoak, liburuen prestakuntza, liburuen kontsulta, eta abar.

UDAL LABORATEGIRA IRTEERA

Azaroak 5 batxilergoko lehenengo mailako ikasleek udal laborategira egin zuten bisita. Bertako instalazioak arakatu ondoren bi ekintza burutu zituzten, alde batetik landare baten DNAa ikertu eta bestetik likido ezezagunen PHa lortu.

BBK KUNAko PROIEKTUA

Gure institutuko DBHko 4 ikaslek BBK KUNAk antolatutako "Denbora pasa" izeneko proiektuan parte hartu dute. Gure hiria 9 urte barru nola aurreikusten duten izan da proiektuaren gaia.

BBK KUNAren proiektuen inguruko informaizoa hemen

Proiektuan parte hartu duten ikasleak:

1.DBHko Maialen Andetxaga                  Ikusi BIDEOAK:

2.DBHko Ana Maria Dica                          BIDEO-1

3.DBHko Alba Bueno                                 BIDEO-2

4.DBHko Izei González

Ikasturte hasierako bilerak

Familia agurgarriak:

Ohar honen bidez, ikasturteko hasierako DBHko bileren data jakinarazi nahi dizuegu:

EGUNA: urriak 5, asteartea.

ORDUA: 17:30ean.

Covid19k sortutako egoera dela eta, ahal den neurrian, ikasle bakoitzeko pertsona bat etortzea gomendatzen da.

SOLOKOETXE BHIko TUTOREAK

Irailak 8 aurkezpen eguna

Irailak 8, aurkezpen eguna  ikasleentzako. Sarrerak egokitzeko hurrengo antolaketa egin dugu.

10:15etan PATIOTIK sartuko dira:

DBH 4.maila: 10:15etan

DBH 3.maila: 10:30etan

DBH 2.maila:  10:45etan

11:00etan SARRERA NAGUSITIK sartuko dira:

DBH 1.maila

10:00etan SARRERA NAGUSITIK sartuko dira:

1.BATXI:10:00etan

2.BATXI:10:15etan